RSS

Tempahan Buku Soal Hati

17 Jul

Admin: Stok baru tiba. Tempahan dibuka sekarang. Buku- buku lain masih boleh diperolehi. Buku Lain Klik sini.

Klik : Borang tempahan dan bayaran

Semakan penghantaran (klik): Pesanan sedang diproses

buku soal hati v2

 
18 Komen

Posted by di 17 Julai 2013 in Uncategorized

 

18 responses to “Tempahan Buku Soal Hati

  1. nuruliza raslan

    17 Julai 2013 at 1:09 pm

    blh sy tahu sama ada buku ni ada dijual di kedai2 buku di pasaran atau mesti ditempah melalui online?

     
  2. Mohd Rozaini

    17 Julai 2013 at 1:41 pm

    Salam ..
    Bila keluar di pasaran?

     
  3. shahidan

    17 Julai 2013 at 2:28 pm

    Salam. ana tertinggal untuk memiliki buku Duhai Yang Tersayang. Boleh ke order di sini?

     
  4. SembuhBatuKarang

    18 Julai 2013 at 2:35 am

    Hilangkan derita sakit batu karang dengan ubat yang diimport khas dari Vietnam. Kini boleh didapati di Malaysia. Layari laman saya untuk maklumat lanjut.

     
  5. naguib

    18 Julai 2013 at 7:17 am

    Kebanyakkan buku ustaz pahrol ni saya dapatkan kat MPH.. Kat alamanda putrajaya je.. Ada 1buku jelagi saya belum ada,. Masih mencari.. Yang lain alhamdulillah dah dapat.. Insyaallah ada kesempatan saya cari buku baru ini..

     
  6. naguib

    18 Julai 2013 at 7:19 am

    Oembetulan.. 2 buku ustaz saya belum peroleh.. Dilema melayu dan duhai yang tersayang.. Masuk yang baru ni 3 la

     
  7. Annur

    19 Julai 2013 at 2:25 pm

    Subhanallah, kata-kata yang sering saya pinjam dari Ustaz pabila memujuk diri ini dan kerap kali nukilan itu saya lafazkan ketika menasihati sahabat yang dirundung duka, kini telah dicatatkan di muka depan karya terbaru ustaz ” Semuanya Soal Hati ” saya terkesima sejenak…

     
  8. Nana Yusoff

    22 Julai 2013 at 4:44 pm

    Salam Ustaz
    Bagaimana nak tempah? Last week ke kedai buku MPH dimaklumkan belum ada lagi ..

     
  9. Q_Lyana

    24 Julai 2013 at 9:52 am

    Assalamualaikum.
    Saya belum terima lagi buku ni, sudah hampir seminggu selepas membuat pembayaran, tapi tak terima apa-apa maklum balas.

     
  10. emma

    24 Julai 2013 at 9:10 pm

    sy dah beli.. now tgh baca.. sgt2 best.. penulisan yg santai & penuh motivasi..🙂

     
  11. gentarasa

    25 Julai 2013 at 11:42 am

    Assalam. Saya Akan rujuk segera.

     
  12. ziha

    26 Julai 2013 at 11:49 am

    salam. boleh saya tahu kat kedai buku mana ada jual? popular, mph?

     
  13. Hasmah Bt hitam

    28 Julai 2013 at 7:04 am

    Ada dijual d mana2 kedai buku ke. jika di Melaka kedai buku apa yg ada menjualnya.

     
  14. Wakbro Taqarrub

    29 Julai 2013 at 6:06 pm

    Assalam…ada jual di kedai buku popular

     
  15. Irwana binti Abdul Zaman

    30 Julai 2013 at 2:19 pm

    Assalamualaikum.Ustz,sy brminat nak dptkn buku ini.Ttp sy tinggal di Indonesia.Adakah ada penghantaran buku ke luar negara.Jika ada bagaimana sy prlu buat pesanan

     
  16. nafqayyim

    3 Ogos 2013 at 10:42 am

    assalamualaikum ..alhamdulillah buku saya dah sampai..cuma tertanya..dekat mana ada autograf ustaz?

     
  17. Emir

    1 September 2013 at 2:54 pm

    Alhmdulillah, semoga tempahan saya akan sampai dengan selamat..

     
  18. siti sarah

    1 September 2013 at 10:47 pm

    Seronok la pengisian dia…baca sinopsis dia penuh dgn pengajaran…Soal hati…

     

Tinggalkan Jawapan

 
