DITUTUP/PENUH:Bengkel Penulisan Islami-Strategi Menulis Buku Umum & Popular, Artikel. 31 MAC 2012

Bengkel Penulisan Islami-Strategi Menulis Buku Umum & Popular, Artikel. Oleh Ust Pahrol Mohamad Juoi.

Tarikh: 31 Mac 2012 sabtu . DITUTUP/PENUH

Senarai Peserta Terkini: Klik Disini

Lokasi: Dewan Latihan Fitrah Perkasa Sdn Bhd, Damansara Damai, Petaling Jaya, Selangor.

Yuran : RM120 sahaja.

Umur : 17 tahun keatas.

Tempat terhad : 30 Orang sahaja.

Masa: 9 am – 1 pm.

Senarai peserta: Klik disini

  1. Pendaftaran dibuka sehingga 22 Mac 2012 atau 30 seat yang mana dahulu.

  2. Kepada pelajar IPT/IPTS yang berminat untuk menghadiri Bengkel ini, Bayaran untuk anda ialah RM90 sahaja. Sila sertakan No Pelajar, Nama/Alamat IPT/IPTS, Jurusan/Fakulti/Tahun.

  3. Salam pada pensyarah, anda boleh dapatkan Surat Kebenaran/ Surat Jaminan (GL) Majikan anda, dan bayaran dijelaskan oleh Majikan anda. Kakitangan kerajaan, boleh gunakan LO. Sila hubungi Pn Saadah 03-6141 3872. Jadikan Bengkel ini sebagai KPI tahunan anda.

Hubungi: 019-378 3100 Ahmad, 03-6150 3784.

10 thoughts on “DITUTUP/PENUH:Bengkel Penulisan Islami-Strategi Menulis Buku Umum & Popular, Artikel. 31 MAC 2012

  1. Wah! Ada slot yang baru. InsyaAllah akan mendaftar. Kebetulan yang siri sebelum ni tak dapat attend sebab ada urusan keluarga. Moga diberi kesempatan untuk turut hadir pada siri kali ini.

  2. dah lama menanti bengkel ni…tp macam dah penuh je…x pelh,rezeki di lain masa..InshaAllah..Ustaz,kalau ade lagi bengkel ni untuk masa akan datang, jika ustaz x kebertan boleh inform di emel saya..jzkk..

  3. Assalamualaikum Ustaz,
    Terima kasih di atas perkongsian ilmu dan pengalaman yang telah disampaikan dalam bengkel ini tadi. Saya datang dengan beberapa persoalan di dalam fikiran saya dan Alhamdulillah semuanya telah terjawab dalam bengkel ini. Bengkel ini “short and sweet”, very sweet sebenarnya…saya sangat berpuas hati dan mudah2an Allah membalas segala usaha ustaz dalam membimbing ramai lagi penulis. Sudikan lah melawat blog saya dan silalah menegur di mana yang perlu ya Ustaz.

  4. Didoakan semoga bengkel seperti ini diadakan lagi pada bulan-bulan yang akan datang. Saya pasti akan menyertainya. Insya-Allah. Amin.

Tinggalkan komen

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.