RSS

Mukmin Profesional Bersiaran di Radio IKIM.fm

20 Jun

Dengarkan Perbincangan dan Kupasan Mukmim Profesional bersama Ust Pahrol Mohd Juoi pada setiap Isnin 5.15 petang di Radio IKIM.fm.

Rakaman IKIMfm siri 1-1:

Rakaman IKIMfm siri 1-2:

Rakaman IKIMfm siri 1-3:

Rakaman IKIMfm siri 1-4:

– untuk mengikuti kursus Mukmin Profesional Organisasi atau Keluarga, boleh hubungi 019-378 3100, En. Ahmad.

 
11 Komen

Posted by di 20 Jun 2011 in Iktibar Kisah, Semasa

 

11 responses to “Mukmin Profesional Bersiaran di Radio IKIM.fm

  1. ummi fidza

    21 Jun 2011 at 2:54 am

    Salam ustaz,bersemangat saya mendengar kupasan mukmin professional di radio ikim..cuma belum berkesempatan mendapatkan buku mukmin professional lagi..insyaAllah sepulangnya saya dari jakarta saya akan dapatkan dan ingin hadiahkan pd mukmin yg lain.pagi ni ada ulangan jam 3 pagi di ikim…rasa nk dengar sekali lagi.Jazakallahu khairan.Mudah-mudahan Allah memberkati usaha ustaz dan berjaya mencapai matlamat.Ameennnn.

     
  2. anamuslim

    21 Jun 2011 at 5:24 pm

    Assalamualaikum ustaz Pahrol.
    Saya nak cadangkan pada ustaz untuk merakamkan siri-siri ceramah atau
    pengisian atau motivasi dalam bentuk cd. Agar mudah untuk didapati dan
    didengari walau dimana jua, bila-bila masa.Maaf kalau cadangan ini keterlaluan.

     
  3. Peja - Pendapatan Dengan Blog

    22 Jun 2011 at 4:21 pm

    Terima kasih atas perkongsian…

     
  4. Peja - Pendapatan Dengan Blog

    22 Jun 2011 at 4:21 pm

    Terima kasih atas perkongsian…

    Artikel terbaru:
    Apa Itu Ebook dan Lesen PLR?

     
  5. Wan Zayuhisham Wan Yusoff

    23 Jun 2011 at 2:54 am

    Assalamualaikum Ustaz Pahrol MJ.

    Saya baru membaca Buku Mukmin Profesional beberapa kali dan ia tidak lekang daripada tangan saya. Masih banyak lagi perlu saya faham dan aplikasikan apa yang disarankan di dalam buku tersebut. Alhamdulillah, ia merupakan di antara modul terbaik pernah saya baca. Tidak salah kalau saya katakan buku ini mampu merubah seseorang ke arah menjadi hamba Allah yang lebih baik dan terbaik. Insya-Allah.

     
  6. Habib Ahmad

    23 Jun 2011 at 11:37 am

    MALAM INI : Majlis Sambutan Isra’ Mi’raj di Masjid Al-Mukarramah, Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur

    Terkini Jadual Am Pengajian Bersama Al Habib Ali Zeinal Abidin Al Hamid

    Majlis Sambutan Isra’ Mi’raj di Pusat Pengajian Ba’alawi Bersama Syeikh Ibrahim Kattani dan Syeikh Usamah Ulama Al Azhar Mesir

    Majlis Pengkhataman Bacaan Kitab Sahih Al-Bukhari DI Masjid Negara

    Pengajian/Diskusi Kitab Bersama Syeikh Muhammad Nuruddin Marbu al-Banjari al-Makki (Bulan Julai)

     
  7. Zulkifli Kamaruddin

    25 Oktober 2012 at 7:47 am

    uztaz heryanto ceramah pagi di IKIM saya rasa Dato’ Hj Ismail Kamus, betul ke?

     
  8. Zulkifli Kamaruddin

    25 Oktober 2012 at 7:48 am

    Ceramah pagi – Uztaz Heryanto adalah Dato’ Hj Ismail Kamus, saya rasa… betul ke?

     
  9. isnaini

    15 November 2012 at 5:00 pm

    Salam ustaz,saya nak order buku.dh sms En Ahmad,tp tak ada respond.ada tak cara lain nak dapatkn koleksi buku911 ni

     
  10. gentarasa

    17 November 2012 at 8:09 am

    Assalam, InsyaAllah saya akan inform dia ya. Maaf, sangat, sahabat saya kekadang sibuk dan selalu ada di luar kawasan.

     
  11. Noorlita binti Mohamad Talip.

    22 Januari 2014 at 3:00 pm

    Terasa di hati apabila mendengar ustaz mengupas tajuk mukmin profesional.Saya baru melihat ustaz di TV3 pukul 6.30 hari ini dan kemarin.begitu sekali saya duduk khusyuk mendengar ceramah tuan.memang saya berasa kosong jiwa kerana akhir2 ini saya kurang mendengar ceramah sebegini sebab saya sibuk dengan hal keluarga di samping hal kerjaya.

     

Tinggalkan Jawapan

 
