RSS

PROMO DI MANA DIA DI HATI KU DI TV 1

02 Jun

 
14 Komen

Posted by di 2 Jun 2010 in Uncategorized

 

14 responses to “PROMO DI MANA DIA DI HATI KU DI TV 1

  1. Khairul

    2 Jun 2010 at 11:11 am

    saya cub dapatkan buku ini di beberapa kedai buku di Shah Alam tapi semua kedai tak ada menjualnya. Di mana dan bagaimana untuk saya mendapatkannya?

     
  2. Khairul

    2 Jun 2010 at 11:11 am

    saya cuba dapatkan buku ini di beberapa kedai buku di Shah Alam tapi semua kedai tak ada menjualnya. Di mana dan bagaimana untuk saya mendapatkannya?

     
  3. fathiyyatul amami

    2 Jun 2010 at 3:05 pm

    assalamu’alaikum ustaz,
    adakah buku ini sudah berada di kedai-kedai buku?

     
  4. nik

    2 Jun 2010 at 4:39 pm

    insyaAllah

     
  5. Faris Adli

    3 Jun 2010 at 3:31 am

    Kat mana saya boleh dapatkan buku ni di Johor Bahru?

     
  6. gentarasa

    5 Jun 2010 at 12:44 pm

    Salam fathiyatul…

    Setahu saya, menurut Karya Bestari… sudah ada. Insya-Allah.

     
  7. gentarasa

    5 Jun 2010 at 12:45 pm

    Salam ustaz,
    talipon Kak Wan 0192557380. Insya-Allah.

     
  8. zahiah zain

    11 Jun 2010 at 1:12 pm

    salam.. baru dapat buku ini.. di MPH alhamdulliah. tak sabar nak baca.

     
  9. Nurul'Ain Harun

    20 Jun 2010 at 8:20 pm

    Assalamualaikum ustaz…alhamdulillah..setelah beberapa ketika saya diperkenalkan dengan tulisan ustaz saya dapat merasai keserasian tulisan ustaz dgn jiwa saya apatah lagi bila menyusuri setiap kupasan isu2 yang dinukilkan di majalah anis dan solusi.saya amat meminati tulisan dan pemikiran ustaz!:) saya dgn rendah hati ingin berkongsi ilmu penulisan dengan ustaz kerana saya amat meminati penulisan yang bercorak islami dan pasti elemen dakwah menjadi gedung yang ingin dikongsi bersama.Tahniah ustaz ..subhanallah…idea yang ideal yang bernas,bermotivasi dan mambina jiwa..teruskan berdakwah melalui tulisan ya ustaz..moga ustaz dan keluarga dirahmati Allah selalu…amin…

     
  10. Nurul'Ain Harun

    20 Jun 2010 at 8:21 pm

    Maaf ustaz..buku di mana Dia di Hatiku ni terbitan telaga biru atau penerbit lain?

     
  11. gentarasa

    21 Jun 2010 at 9:45 am

    Salam,
    Nurul ‘Ain,
    Terbitan Karangkaraf.

     
  12. fadlin sakina

    26 Jun 2010 at 6:40 pm

    sy sangat suka dgn buku2 ustaz.. =)
    terutamanya buku ‘di mana DIA di hatiku’ ni..

     
  13. rosli

    11 Mei 2011 at 1:57 am

    Ustaz, kalau nak beli buku2 dalam jumlah yg banyak nak hubungi sape?

     
  14. gentarasa

    12 Mei 2011 at 9:21 am

    Salam rosli,
    Hubungi sahabat saya en Mat di no 0193783100

     

Tinggalkan Jawapan

 
